چرا مردان باید کراتینه مو را انجام دهند؟

چرا مردان باید کراتینه مو را انجام دهند؟

مردان نیز شایسته یک روز خوب مو هستند: چرا مردان باید کراتینه مو داشته باشند

چرا مردان باید کراتینه مو را انجام دهند؟ مانند زنان، امروزه بسیاری از مردان پول خرج می کنند تا ظاهری زیبا داشته باشند. نه فقط برای کفش یا پوشاک یا مانیکور مردانه، بلکه در مراقبت از مو نیز مثل خدمات ناخن مردانه هزینه می کنید. در واقع، تعداد بیشتری از مردان ترجیح می‌دهند به آرایشگاه‌های حرفه‌ای مثل تهران بکس بروند تا موهای خود را همیشه زیبا جلوه دهند. برخی حتی از اکستنشن موی انسان استفاده می کنند تا موهایشان شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

در آن زمان، سالن‌ها و آرایشگاه‌ها فقط مختص بانوان بود. مردان فقط می خواستند موهای خود را هر چند ماه یکبار کوتاه کنند، در حالی که زنان به آرایشگاه ها می روند و چیزی بیش از یک کوتاه کردن مو انجام می دهند. حتی ممکن است برخی از مردان به دلیل ترس از طعنه زن بودن، رفتن به سالن درمان کراتینه را تابو بدانند. خوشبختانه، زمان تغییر کرده است.

درمان های مو: نه فقط برای خانم ها

روزهایی که سالن های ورزشی برای مردان و سالن ها برای زنان است، گذشته است. مردان از نظر مراقبت از مو و پوست بازتر شده‌اند، در حالی که زنان در کنار مردان خوش‌دوست در باشگاه ورزش می‌کردند. به عبارت دیگر، سلامتی و تناسب اندام قبلاً به یک چیز “یونسکس” تبدیل شده است.

به همین دلیل است که نباید از دیدن مردانی که به راحتی در سالن هایی که اکستنشن مو انجام می دهند، نشسته اند شگفت زده شوید. یا مردانی که توسط یک آرایشگر مو تحت درمان کراتینه قرار می گیرند. مردان، به خصوص آنهایی که عاشق مدل موی بلند اسپرت هستند، باید به طور منظم موهای خود را درمان کنند تا آنها را صاف تر، درخشان تر و سالم تر کند.

برای مردانی که موهایشان آهسته رشد می کند یا کسانی که می خواهند به موهای خود حجم دهند، می توانند به سالن اکستنشن مو مراجعه کنند. شما می‌توانید از بین گزینه‌های متنوعی برای اکستنشن مو انتخاب کنید که مطابق با نیاز شما باشد. برخی از اکستنشن‌های مو را می‌توان به راحتی قیچی، بافت یا نوار چسب کرد – این به ترجیح شما بستگی دارد.

برای موهای وز، مردان نیز می توانند از یک سالن صاف کردن موی مردانه با کراتینه دیدن کنند. اما اگر نمی‌خواهید صاف کردن دائمی موها را مدیریت کنید، اما می‌خواهید آن موخوره سرسخت را مدیریت کنید، می‌توانید یک درمان دمنده برزیلی را انتخاب کنید.

درمان کراتینه برای مردان

داشتن موهای وز و خشک می تواند برای مردان و زنان سردرد باشد. یکی از راه‌های بازگرداندن سلامت و درخشش به موهایتان، درمان‌های کراتینه است. می تواند موهای شما را بعد از درمان درخشان تر و سالم تر کند. به همین ترتیب، می‌تواند شما را از روال‌های مراقبت از موی وقت‌گیر نجات دهد و موهایتان را بیشتر از همیشه بپوشاند.

برای شروع، کراتین نوعی پروتئین است که در مو، ناخن و پوست وجود دارد. این یک جزء اصلی است که موهای شما را تشکیل می دهد و آن را تقویت می کند. در همین حال، درمان‌های کراتینه به سلامت موهای شما کمک می‌کند و آن‌ها را قوی‌تر و در برابر آسیب مقاوم‌تر می‌کند. بسته به روال مراقبت از مو که دنبال می کنید، می تواند حدود دو تا ماه دوام بیاورد.

درمان های کراتینه می تواند به مدیریت موخوره شما کمک کند، اما موهای شما را برای همیشه صاف نمی کند. این به این دلیل است که درمان‌های کراتینه، بر خلاف درمان‌های صاف کردن مو، پیوندهای ساختاری مو را از بین نمی‌برند. اما اگر می خواهید موهای خود را برای مدت طولانی تری صاف کنید، به جای آن باید به یک سالن دائمی صاف کردن مو مراجعه کنید.

درمان فوران برزیلی برای مردان

در همین حال، درمان موهای برزیلی در چند سال گذشته رایج شده است. در واقع، افراد مشهور مشهور مانند جونا هیل بازیگر و اسنوبوردیست حرفه ای شان وایت مرتباً درمان موهای برزیلی خود را انجام می دهند. مانند درمان‌های کراتینه، فوم برزیلی نیز می‌تواند به از بین بردن و صاف کردن موخوره و افزایش درخشندگی مو کمک کند.

یک درمان فوران برزیلی فقط حدود 90 دقیقه طول می کشد تا کل پروسه به پایان برسد. از طرف دیگر، درمان های صاف کردن مو ممکن است تا چهار یا حتی پنج ساعت طول بکشد. بعلاوه، برخلاف درمان های کراتینه و صاف کردن مو که باید تا سه روز صبر کنید، می توانید بلافاصله پس از درمان موهای خود را بشویید.

مهمتر از آن این است که موهای شما را برای همیشه تغییر نمی دهد. به سادگی موخوره را مدیریت می کند و به موهای شما درخشندگی می بخشد. مجبور نیستید ساعت ها جلوی آینه بگذرانید و از ژل یا کرم مو استفاده کنید که ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد به موهای شما آسیب برساند.

آنقدر مرد باشید که از موهایتان مراقبت کنید

قبل از انجام درمان های مو، حتماً ابتدا با متخصصان مو مشورت کنید. متخصصان مراقبت از مو احتمالاً درمان هایی را توصیه می کنند که با سبک زندگی و بافت طبیعی موهای شما مطابقت داشته باشد. برای نیازهای مراقبت از موی خود، می توانید از یک سالن کراتینه درمانی در پوتوماک دیدن کنید و امروز یک قرار ملاقات تعیین کنید.

مرکز کراتینه موی آقایان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا