پدیکور درمانی برای آقایان

پدیکور درمانی برای آقایان در تهران مشکل پاهای شما را از هرگونه ترک خوردگی، فرو رفتگی ناخن داخل گوشت پا، مشکلات ناخن و… حل می‌کند. ما اینجاییم تا به شما تضمین پوستی سالم را بدهیم.

ایمنی و بهداشت یکی از بزرگترین مزایای پدیکور و مانیکور مردانه است.

آدرس : زعفرانیه ، میدان اعجازی ، خیابان میرزایی

تلفن رزرو نوبت: 09126074167

پدیکور درمانی برای آقایان
پدیکور درمانی برای آقایان در تهران مشکل پاهای شما را از هرگونه ترک خوردگی، فرو رفتگی ناخن داخل گوشت پا، مشکلات ناخن و… حل می‌کند. ما اینجاییم تا به شما تضمین پوستی سالم را بدهیم.

پاهایتان شما را از فراز و نشیب های زندگی عبور می دهند. اما وقتی این سفر شروع می‌شود، ممکن است زمان پدیکور مردانه فرا برسد – به خصوص در فصل صندل که تابستان است.

می توانید یک پدیکور مردانه را در خانه انجام دهید یا برای درمان کامل به سالن ناخن تهران کراتین بروید. اما آیا می دانید گزینه دیگری وجود دارد؟

حسینی، متخصص پا، در تهران کراتین می گوید: «پدیکور آقایان به سبک درمانی سطح بالاتری از تمیزی، ایمنی و مراقبت را در مقایسه با پدیکور سنتی ارائه می دهد. هرکسی می‌تواند از پدیکور آقایان در تهران بهره‌مند شود، اما اگر مشکلات پا یا بیماری‌هایی که روی پاهای شما تأثیر می‌گذارد، به ویژه مفید هستند.»

 

پدیکور مردانه در تهران
پدیکور مردانه در تهران

پدیکور آقایان به روش درمانی چیست؟

پدیکور آقایان به روش درمانی یا پدیکور طبی یک نسخه بالینی از پدیکور سالنی است. این بر اساس یک مدل پزشکی از مراقبت است که به شدت بر آموزش پدیکوریست، پیشگیری از عفونت و سلامت شما تأکید دارد.

پدیکور درمانی برای آقایان چه تفاوتی با پدیکور معمولی دارد؟

در حالی که ممکن است شبیه به نظر برسند، پدیکورهای پزشکی و پدیکورهای معمولی از چندین جهت متفاوت هستند. فرزین حسینی عمیق تر به برخی از تفاوت ها می پردازد. پدیکور پزشکی توسط سالن های حرفه ای در تهران انجام می‌شود و توصیه می‌شود

پدیکور مردانه در تهران
پدیکور مردانه در تهران

هدف از پدیکور درمانی برای آقایان

یکی دیگر از تفاوت های مهم بین دو نوع پدیکور این است که پدیکور طبی بیشتر بر سلامت پا تمرکز دارد تا زیبایی.

فرزین حسینی توضیح می دهد: «پاهای شما بعد از یک پدیکور پزشکی عالی به نظر می رسند و احساس می کنید، اما خود تجربه متفاوت است.

به عنوان مثال، پدیکور درمانی بدون آب است. ممکن است غوطه ور شدن در یک لگن گرم و گلدار برای شما راحت باشد، اما خیساندن پا منبعی از باکتری است که در صورت ایجاد شکاف در پوست می تواند باعث عفونت شود.

مزایای پدیکور برای آقایان

فرزین حسینی می گوید که معمولاً برای پدیکور پزشکی باید به سالن های متخصص پا یا کلینیک مراقبت از پا بروید. ماهیت بالینی پدیکور درمانی به این معنی است که فواید متفاوتی از پدیکور معمولی نیز دارد.

1. تخصص

هنگامی که شما یک پدیکور درمانی دریافت می کنید. احتمالاً مستقیماً به متخصص پا مراجعه نخواهید کرد.

2. پیشگیری از عفونت

مطمئناً انتظار ندارید در سالن ناخن دچار عفونت شوید، اما باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها ممکن است در حوضچه‌های آب، ابزارها و حتی لاک ناخن کمین کنند. بله، حتی زمانی که تکنسین‌های ناخن در مورد ضدعفونی کردن کوشا هستند.

عفونت‌های پا و انگشتان پا می‌توانند عواقب جدی داشته باشند.

3. ابزار و تکنیک های تخصصی

در پدیکور درمانی یک پاک کننده پینه مانند فلز و رنده پیدا نمی کنید. از فایل های سنباده استفاده می کنند که کمتر احتمال دارد پوست را پاره کند. همچنین ممکن است از ابزارهای پیچیده تری نسبت به آنچه در سالن های ناخن سنتی می یابید استفاده کنند، مانند تیغه تیز (چاقوی جراحی) برای برداشتن پینه ها و ابزار چرخان برای ساب زدن پینه ها و ناخن های ضخیم پا.

4. ایمنی

در پدیکور درمانی، ایمنی همیشه در اولویت است.

ناخن های خود را به طول مناسب کوتاه کنید. طول مناسب برای سلامت پا مهم است. اگر بیش از حد بلند بماند، ناخن‌های پا می‌توانند روی کفش‌های شما ساییده شوند و باعث درد شوند، در حالی که کوتاه کردن بیش از حد آن‌ها می‌تواند منجر به رشد ناخن‌های پا شود.
پینه ها را به طور مناسب بردارید. هنگام برداشتن پینه، مطمئن می‌شود که خیلی عمیق سنباده نزنید یا باعث اصطکاک زیاد نشود.
از کوتیکول های خود محافظت کنید. ممکن است شما به آرامی کوتیکول های شما را سوهان بکشد، اما در مورد بریدن آنها بسیار مراقب خواهند بود. کوتیکول ناحیه رشد ناخن را می پوشاند و خراشیدن یا بریدن کوتیکول می تواند باعث آسیب طولانی مدت ناخن شود.

5. درمان و تسکین شخصی

سالن مردانه تهران شما پاهای شما را بررسی می کند و پدیکور درمانی شما را انجام می دهد تا بهترین نتایج را به شما بدهد. آنها خدمات شما را بر اساس موارد زیر سفارشی می کنند:

سلامت پا.
سلامت کلی.
اولویت ها.

پدیکور درمانی می تواند به حل برخی از مشکلات پا کمک کند یا شما را در مسیر بهبود قرار دهد.

6. پیشگیری از مشکلات پا در آینده

متخصصان ما می توانند علائم اولیه مشکلات پا، از جمله قارچ پا و ناخن را تشخیص دهند.

پس از پدیکور درمانی چه انتظاری باید داشت

پس از یک پدیکور درمانی، یک یا دو روز به پاهای خود فرصت دهید تا بهبود یابند. فعالیت بیش از حد بلافاصله می تواند پوست شما را تحریک یا آسیب برساند. همچنین، در خانه و زمانی که بیرون از منزل هستید، کفش‌های حمایتی بپوشید.

در درازمدت، با استفاده روزانه از کرم پا، به نرمی و سلامت پاهای خود کمک کنید – اما از ریختن آن در ناحیه بین انگشتان پا که مستعد عفونت قارچی است، خودداری کنید.

برای کمک به جلوگیری از قارچی شدن ناخن ها، روی یک عامل ضد قارچ طبیعی مانند روغن نارگیل یا کرم حاوی کافور و روغن اکالیپتوس به آن بمالید.

آیا باید یک پدیکور درمانی انجام دهید؟
پدیکور درمانی برای هر کسی است که خواهان یک پدیکور درمانی ایمن و استریل از کسی است که در زمینه سلامت پا آموزش دیده است. همچنین اگر مشکلات پا یا بیماری هایی مانند موارد زیر دارید، بهترین انتخاب است:

بیماری های خود ایمنی.
دیابت.
سرطان، به خصوص اگر تحت شیمی درمانی یا پرتودرمانی هستید.
سیستم ایمنی به خطر افتاده.
بیماری شریان محیطی (PAD).
نوروپاتی محیطی.
اگر به برنامه ریزی یک پدیکور پزشکی فکر می کنید، دکتر رولند توصیه می کند ابتدا تحقیقات بیشتری در مورد این مرکز انجام دهید. او پیشنهاد می‌کند: «بپرسید از طریق تلفن یا حتی به دفتر مراجعه کنید، اشکالی ندارد.

هنگامی که مکانی را برای پدیکور مردانه خود انتخاب می کنید، مواردی مانند:

آیا تکنسین ناخن دارای گواهی پدیکور برای آقایان است؟ چقدر تجربه دارند؟
آیا فضا تمیز است؟ آنها از چه نوع روش های استریلیزاسیون استفاده می کنند؟
آیا خدمات مورد نظر شما مانند ماساژ پا یا لاک ناخن را ارائه می دهند؟
هزینه پدیکور درمانی چقدر است؟
یک پدیکور طبی می‌تواند به شما کمک کند تا پاهایتان را در حالت نوک بالا قرار دهید و آماده باشید تا شما را به هر کجا که نیاز دارید ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا